четвер, 28 травня 2020 р.

 Завдання з англійської мови  на 28.05.20

6- Б клас 1 урок "Повторення граматики. Майбутній час".

Домашнє завдання: повторити правила ст. 207 (усно)



9-A  клас  2 урок. Тема  "
Семестрова  контрольна  робота  з говоріння"

Написати творчу роботу на тему  "Моя професія - моє майбутнє" (13- 14 речень)




5-А клас 3 урок.  Тема  "Переваги та недоліки різних видів відпочинку." 

Впр. 3а), ст.236- 237- дати відповіді на запитання.

Домашнє завдання: Впр.6. ст. 234

6-А клас 4 урок.  Тема  "Повторення граматики. Майбутній час".

Домашнє завдання: повторити правила ст. 207 (усно)



8-А клас  6 урок.     Тема  "Контроль навичок говоріння з 2  семестр".

Написати творчу роботу на тему "Моє відношення до засобів масової інформації ( 12- 13 речень) 



7-Б  клас  7 урок.  Тема  "Семестрова  контрольна  робота  з говоріння".
Написати творчу роботу на тему "Моє здоров*я понад усе."  ( 11- 13 речень)











Виконані  домашні завдання надсилати на мою електронну пошту - alexandr1989voskoboinik@gmail.com

Немає коментарів:

Дописати коментар